تخفیف شگفت‌انگیز لوازم خانگی توکار

خیلی از ما به طراحی خانه‌های مدرن علاقمندیم. طراحی با رنگبندی و چیدمان مختلف حس زیباشناختی ما را به وجد می‌آورد. لوازم خانگی هوشمند بخشی از این طراحی به شمار می‌آیند. در طرف دیگر نوع چیدمان لوازم، تنوع زیادی در سبک خانه و روش زندگی ارائه میدهد.

لوازم خانگی توکار (Built-In) به واسطه نوع طراحی و چینش زیبایی چشم نوازی به خانه میدهند. این وسایل با توجه به نوع طراحی می بایست از بهترین کیفیت ساخته شوند. الزام در کیفیت مناسب در این نوع از طراحی باعث آن شده تا قیمت این محصولات به مراتب از محصولات مشابه با ساختار و چینش عادی بیشتر باشد.

برای مثال یک مایکروویو سولاردام یا سامی در برندهای سامسونگ و ال‌جی را میتوان با قیمتی بین 4 تا 6 میلیون خریداری نمود. ولی در یک مایکروویو توکار در برند آریستون، قیمت به 9 تا 11 میلیون افزایش پیدا میکند. شاید این افزایش قیمت کمی عجیب به نظر برسد، ولی با توجه به الزام در کیفیت بیشتر این نوع از محصولات(توکار) توجیه قیمت میتواند منطقی باشد.

محصولات آریستون از فناوری و ساخت کشور ایتالیا بهره میبرند که توسط شرکت خدمات طلایی نیکان ضمانت و بفروش میرسند. تنوع و تعدد در محصولات آریستون بسیار بالاست و هر شخصی با هر سلیقه ای قادر به انتخاب محصول مورد نظر خود می باشد.

محصولاتی از قبیل: فربرقی، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، یخچال فریزر بالاپایین، هود گاز، مایکروویو، یخچال فریزر دوقلو، ماشین ظرفشویی و ... بخشی از لوازم خانگی توکار این برند معتبر می باشند.

جهت ملاحظه نمودن تنوع محصولات و یا مشاهده کیفیت این برند کافیست به سایت فروشگاه نفیس24 و یا به صورت حضوری به فروشگاه های فیزیکی این شرکت مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است تمامی محصولات این برند تا پایان ژانویه (اواسط بهمن ماه 1397) شامل تخفیف ویژه می‌باشند.